Reklamace a vrácení zboží

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Reklamace a vrácení zboží je vždy nepříjemné pro obě strany. Myslíme si ale, že pokud už k reklamaci dojde, není třeba házet "klacky pod nohy". Proto pro vás máme pár tipů k tomu, jak to udělat co nejlépe.

Catalyna.cz samozřejmě na všechno zboží poskytuje 2 letou záruční dobu a zboží také můžete vrátit do 14 dnů od převzetí zboží.

Pokud vám dorazilo poškozené zboží nebo se během 2 let stane s produktem nějaká nepříjemnost, můžete zboží poslat zpět. Postupujte prosím pomocí těchto kroků:

  • kontaktujte autorku Kateřinu Honsovou, že se vám se zbožím něco stalo. Nebojte, vezme vám to a na vaší spokojenosti jí velmi záleží - volejte na +420 608 870 629 nebo pište: catalyna.style@gmail.com
  • pošlete zboží jakýmkoli dopravcem na adresu: Kateřina Honsová, Trachtova 1128/4, Praha 5, 158 00
  • zboží můžete donést osobně na výše uvedenou adresu (nejlépe po předchozí dohodě)

Pokud zásilku budete zasílat přepravcem, je dobré vědět, jak zásilku připravit:

Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce (pokud je nová). Ke zboží přiložte doklad o koupi (fakturu, popř. výpis z účtu). Vždy, prosím, použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení výrobku/ů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit.

 

Kompletní informace o reklamaci a reklamační řád najdete na našich stránkách v Obchodních podmínkách.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení