Reklamace a vrácení zboží
REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Reklamace a vrácení zboží je vždy nepříjemné pro obě strany. Myslíme si ale, že pokud už k reklamaci dojde, není třeba házet "klacky pod nohy". Proto pro vás máme pár tipů k tomu, jak to udělat co nejlépe.
Catalyna.cz samozřejmě na všechno zboží poskytuje 2 letou záruční dobu a zboží také můžete vrátit do 14 dnů od převzetí zboží.
Pokud vám dorazilo poškozené zboží nebo se během 2 let stane s produktem nějaká nepříjemnost, můžete zboží poslat zpět. Postupujte prosím pomocí těchto kroků:
- kontaktujte autorku Kateřinu Honsovou, že se vám se zbožím něco stalo. Nebojte, vezme vám to a na vaší spokojenosti jí velmi záleží - volejte na +420 608 870 629 nebo pište: catalyna.style@gmail.com
- pošlete zboží jakýmkoli dopravcem na adresu: Kateřina Honsová, Trachtova 1128/4, Praha 5, 158 00
- zboží můžete donést osobně na výše uvedenou adresu (nejlépe po předchozí dohodě)
Pokud zásilku budete zasílat přepravcem, je dobré vědět, jak zásilku připravit:
Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce (pokud je nová). Ke zboží přiložte doklad o koupi (fakturu, popř. výpis z účtu). Vždy, prosím, použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení výrobku/ů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit.
Kompletní informace o reklamaci a reklamační řád najdete na našich stránkách v Obchodních podmínkách.